Terug
In de media 06-02-24

Interview met klant Coco & Sebas: elke dag een sparkle op iemands gezicht toveren.

Chocolade: al eeuwenlang een streling voor de tong en een niet
weg te denken lekkernij die in vele varianten verkrijgbaar is,
vaak de bijnaam ‘troostmiddel’ krijgt én bovendien enkele goede
eigenschappen bezit. Over smaak valt niet te twisten en zo
veel smaken, zo veel verschillen en dat geldt ook voor het merk.
Bij Coco & Sebas in Oirschot hebben ze het omtoveren van chocolade tot een
‘feel & taste good’ product tot hun belangrijkste missie gemaakt.

Sinds de start in 2017 zijn er inmiddels 23 brand stores. Een vrij korte periode om een eigen merknaam op en uit te bouwen en voorlopig lijkt er geen einde te komen aan de
groei. Hoe een Utrechtse chef-patissier en een foodproducent uit Kerkrade elkaar vonden in de chocoladebranche en daar zowel letterlijk als figuurlijk chocolade van weten te maken. In hun bescheiden kantoor met atelier aan De Scheper in Oirschot hebben creatief directeur Remy Rombouts (47) en CEO Roger Scheeren (51) hun dagelijkse werkplek, samen met nog zo’n 30 medewerkers. Elke dag op en neer reizen van en naar hun woonplaatsen Utrecht en Kerkrade hebben ze er graag voor over. Remy kan met name gezien worden als het creatieve brein en gezicht van het bedrijf, de chef-patissier die bijzondere dingen creëert samen met zijn team, Roger als degene die zich vooral richt op de commerciële en operationele kant.

Lees het volledige interview

Lees het volledige interview met Coco & Sebas. Het interview is verschenen in het glossy magazine Nuance van onze moederorganisatie Crowe Foederer.

Klik hier