De laptop van één van onze medewerkers was vastgelopen op een cruciaal moment. Hij had in zijn avonduren lang gewerkt aan een omvangrijke offerte. Gelukkig was de Servicedesk van ACA IT-Solutions bereikbaar. Op afstand is toen ingelogd op zijn laptop en het euvel was binnen een kwartiertje opgelost. Zelfs de uitgewerkte offerte kon nog hersteld worden. Op zo’n moment, als de nood hoog is, voel je echt de meerwaarde van professionele 24×7 ondersteuning. Dat geeft rust.
Samen met ACA
Als organisatie wil je altijd kunnen rekenen op een snelle en stabiele omgeving en werkende applicaties. Logisch, want het is de ruggengraat van je bedrijf. Daarom hebben wij ons IT-support excellent geregeld. Onze medewerkers staan 365 dagen per jaar, 24 uur per dag en 7 dagen per week startklaar om je te helpen. Vanzelfsprekend beantwoorden wij je vragen deskundig en zo snel als mogelijk. Omdat we werken met een zogenaamde skilled servicedesk, kunnen we het grootste deel van de vragen direct oplossen. Bij zwaardere vraagstukken staan ze in direct contact met onze engineers. Snel en adequaat handelen: dát is ons doel.
Elke organisatie is anders, zo ook de supportbehoefte. In nauw overleg, via e-mail of bij voorkeur telefonisch, stemmen we alles met je af. Zo kun je altijd rekenen op de ondersteuning die past bij je organisatie. Naast een beroep op onze servicedesk is het namelijk ook mogelijk om een ACA-medewerker op locatie in te zetten. En indien nodig of gewenst loggen we op afstand in op de IT-omgeving.