'Individuele wensen en behoeften
zijn het eerste vertrekpunt'

Martijn Technical Consultant
Een fijne werkplek? Samen met ACA.

IT Support: 24 uur per dag, 365 dagen per jaar

IT Support bij ACA IT-Solutions is uitstekend geregeld. Wij vinden het namelijk zeer belangrijk dat je altijd kunt rekenen op een snelle en stabiele omgeving en werkende applicaties. Tenslotte, het is de ruggengraat van jouw organisatie. Onze medewerkers staan 365 dagen per jaar, 24 uur per dag, 7 dagen per week voor je klaar via ons support telefoonnummer 040-844 99 11.

Onderhoudsmeldingen hosting

Onderhoud is belangrijk. De hostingomgeving van ACA IT-Solutions wordt continu en proactief onderhouden met als doel maximale performance, stabiliteit en continuïteit. Periodiek worden onderhoudswerkzaamheden verricht. Maak je gebruik van de ACA Hosting omgeving? Dan houden wij je via onze nieuwsbrief op de hoogte van geplande en uitgevoerde werkzaamheden.

Wij vinden het belangrijk om altijd voor onze klanten klaar te staan. Ons supportteam bestaat uit goed opgeleide ICT-ers die klaar staan om al je vragen te beantwoorden en problemen op te lossen. Uiteraard zijn we ook buiten kantoortijden bereikbaar voor eventuele calamiteiten. ACA IT-Solutions is 24 uur per dag, 7 dagen in de week, 365 dagen per jaar bereikbaar.

Geert-Rademakers-ACA
Geert Rademakers Directeur

Direct contact met de supportdesk

Voor snel contact met de supportdesk van ACA IT-Solutions gebruik je de volgende contactgegevens:

Telefonisch: 040-844 99 11
E-mail: [email protected]

Technisch support ACA IT-Solutions

Technische vragen kun je direct stellen aan onze supportdesk. Onze medewerkers hebben ruime ervaring, zijn uitstekend op de hoogte van jouw situatie en staan 365/24/7 voor jou en jouw medewerkers klaar. Het overgrote deel van de vragen kan direct worden opgelost. Ook hebben onze supportdesk-medewerkers nauw contact met de engineers, zodat ook zwaardere vraagstukken snel en adequaat worden opgepakt.

Ondersteuning en werkzaamheden op afstand worden per e-mail en/of telefonisch met je opgelost. Indien noodzakelijk/gewenst kunnen wij op afstand op je omgeving inloggen. Hiervoor gebruik we erkende support-applicaties, zoals Windows QuickSupport, Apple/Mac QuickSupport of Remote Assistance.

Hieronder tref je de link naar TeamViewer. De supportmedewerker zal je hiermee helpen.

teamviewer-quicksupport

TeamViewer QuickSupport