Telefonie is altijd stand-alone oplossing geweest binnen het bedrijfsnetwerk. Vaste telefonie werd uitgebreid met mobiele telefoons en vanaf de coronapandemie heeft videoconferencing en bellen via Microsoft Teams een vlucht genomen en is onmisbaar geworden als communicatiemiddel. De behoefte aan integratie en verslaglegging is concreet. Data is goud waard binnen de organisatie en een efficiënte inzet van de aanwezige data is een must. Daarom is het belangrijk dat telefonie gecentraliseerd wordt met een volwaardige integratie met CRM.
Samen met ACA
Steeds meer organisaties kiezen Microsoft Teams als hun interne oplossing om samen te werken en informatie te delen. Operator Connect is daarbij de sleutel om ook je telefonische gesprekken af te handelen: betrouwbaar, eenvoudig in te richten en de beste gesprekskwaliteit. Back-to-back afspraken tussen ACA IT-Solutions en Microsoft voor jouw ondersteuning, al je telefoonnummers direct beschikbaar in jouw Teams omgeving en een QoS interconnect voor optimale gesprekskwaliteit; Operator Connect biedt het allemaal. ACA helpt je hiermee het maximale uit je Microsoft Teams te halen.
Voor klanten die een volgende stap willen maken in klantcontact biedt ACA ook een Teams Contact Center. Hiermee maak je van je Teams-omgeving een professioneel Klant Contact Center (KCC), een cloud contact center dat speciaal ontworpen en gecertificeerd is voor Microsoft Teams. Wanneer je Microsoft Teams gebruikt, heb je diverse basismogelijkheden voor het beantwoorden van inkomende oproepen. Onze oplossing breidt deze mogelijkheden uit met onder meer real time en historische rapportagemogelijkheden, toevoegen van agent- en supervisorfunctionaliteit en biedt een visuele weergave van al je callflows.
Bellen via Teams met ACA betekent bellen voor een vast bedrag per gebruiker per maand. Voorspelbare kosten dus en geen verrassingen achteraf, met het gemak van Microsoft Teams. Zowel vanaf je mobiele telefoon als vanaf je vaste of mobiele werkplek. Enige vereiste is een (wifi) internetverbinding.
De telefoniediensten van ACA kunnen volledig geïntegreerd worden met Microsoft Teams en heeft een drievoudige connectie met Microsoft Azure om een hoge beschikbaarheid te realiseren. De nut en noodzaak om te betalen voor vast-mobiel integratie komt met deze oplossing geheel te vervallen.
Ons netwerk is gebouwd op de meest betrouwbare architectuur van o.a. Cisco en Oracle. Onze medewerkers zijn volledig opgeleid om de hoogste beschikbaarheid te garanderen. Daarnaast zijn we ISO27001 gecertificeerd; met dit certificaat garanderen we dat de privacy en data van onze klanten goed beschermd wordt. Onze engineers zijn allemaal Microsoft gecertificeerd en de dienst Operator Connect zelf ook.