Diepte-interview met Guido Sobol, IT Service Manager – Heuschen & Schrouff

Hoe eigenzinnige Landgravers de keuken verander(d)en… IT Service Manager Guido Sobol vertelt over het bedrijf dat de Aziatische keuken in de Europese huiskamers brengt, over de familiecultuur en over de verbouwing van zijn nieuwe huis. Lees het mooie diepte-interview dat we schreven over onze zeer gewaardeerde klant Heuschen & Schrouff.

Ieder voorjaar, met uitzondering van coronajaar 2020, barst het Limburgse Landgraaf uit zijn voegen wanneer tienduizenden festivalliefhebbers over de Pinkpopweide dartelen. Van heinde en verre komen ze. Maar het valt in het niet bij Heuschen & Schrouff Foods Group. Daar komen – letterlijk – werelden samen.

De 41-jarige Guido kwam rond 2003 bij de foodspecialist. “Het voelde als thuiskomen”, blikt hij terug. “Zoals veel jongeren in Landgraaf speelde ik bij de plaatselijke harmonie. Meneer Schrouff was, en is nog steeds, als beschermheer nauw betrokken bij de harmonie. Hij wist dat ik ‘in de computers’ zat en nodigde me uit voor een gesprek, ook al was ik net daarvoor gestart bij Microsoft in Maastricht. Dat gesprek vond plaats met de financieel directeur en toenmalig IT-manager. Aan de keukentafel, want zo is de cultuur hier in het bedrijf. Het was een gesprek van tien minuutjes en toen wist ik genoeg. Er is hier een grote saamhorigheid, een warm familiegevoel.

Lees het volledige interview

Klik hier

Interview ICT service manager

Bekijk ook de volgende onderwerpen. Deze zijn speciaal voor u geselecteerd: