'Om voorop te lopen
moet je in beweging blijven'

Carlo ERP Consultant
Processen optimaliseren? Samen met ACA.

In de praktijk

“Door een sterke groei van ons klantenbestand hadden we nauwelijks nog zicht op onze klanten. Leads gingen verloren, klantgegevens waren onvindbaar en er ontstonden irritaties bij het beantwoorden van klantvragen. Met de inrichting van onze CRM-software door ACA IT-Solutions staan we nu veel dichter bij onze relaties. Sterker: er is weer aandacht, alles verloopt veel soepeler en we weten precies wat er speelt. Er ontstaan bovendien aanzienlijk minder fouten. Onze klant is weer koning.
Samen met ACA

Klant centraal

Het softwarepakket Customer Relation Management (CRM) verzamelt klantgegevens uit alle onderdelen van je organisatie. Daarnaast zorgt CRM-software voor een snellere afwikkeling van processen binnen de organisatie. Altijd met één doel voor ogen: de klant staat centraal. CRM stroomlijnt je bedrijfsprocessen en koppelt klantdata voor het opzetten van klantrelaties, het verhogen van productiviteit en het verbeteren van de interactie met klanten. Je verkrijgt inzicht in precieze knelpunten en kansen waardoor je beter in staat bent om in te spelen op de behoeften van jouw klanten.

 

Inzicht en overzicht

Door het centraliseren, optimaliseren en stroomlijnen van alle communicatie met je klanten ontstaan allerlei voordelen. Je biedt snellere service door eventuele vragen sneller te beantwoorden. Daarnaast leer je jouw klanten beter kennen en kun je klanten beter bedienen. Er ontstaat meer inzicht in jouw business en daardoor neem je slimmere beslissingen. Het automatiseren van allerlei administratieve taken zorgt voor minder fouten en meer tijd. Ook op het gebied van sales leidt goede CRM-software tot direct meer verkoopkansen. Door een slimmer inzicht gaan er geen leads meer verloren en ontvangen bestaande klanten de juiste aandacht die ze verdienen.